Saturday, September 19


OMG vilken kväll. Jag har varit karaokevärdinna på Kruthornet som ligger i Sollentuna. Det började med att jag inte fick upp någon bild någon av de två tv apparater som finns.

Och nu ringer Stefan och stör i min bloggning..:P haha Han var tvungen att veta hur han ska åka hem från stan..:P

Så okej.. Så jag fick byta från röd till vit och det funkade på tv 2. Så bytte vi på tv ett och då funkade det:) MEN när jag började sjunga så fick jag ingen text! OMG paniiik men vilken tur att jag kunde låten som jag skulle sjunga! Sen sjöng Tim och det gick bra.. men så va det nått med fel instälningar som vi fixade.. Och sen gick det bra hela kvällen fram till 15 min innan jag skulle sluta. Då ville datan hänga sig och det gick inte att göra något. KUL! Efter många om och men kunde jag logga ut och sedan logga in igen. Och när jag fick igång allt var det bara 10 min kvar.. Så det blev två låtar och sen ja som avslutade allt. Shit vilken kväll. Jag kommer nog ALDRIG att få stå där igen... Men men det var ju bara andra gången och alla har ju en otursdag ibland:)
Tack till Tim som hjälpte mig och fanns som stöd när jag bara ville försvinna!

1 comment:

Anonymous said...

www.cheerleadingonline.com/Cheerleading+Pom+Poms/cid=115/shop.axd/Category