Monday, September 21


Igår bestämde jag mig för att jag skulle gå upp med Stefan och äta frukost och sedan gå och sova någon timme till.. MEN nu kan jag inte sova. Så nu har jag gjort en spellista med lite skön musik och gjort en kopp te och dragit fram en bok och täcket. Soffan är mitt mål i någon timme nu. Kanske blir jag trött så jag kan somna om:)

Jag kom på att jag inte har berättat om hur det gick i lördags då jag var karaokevärdinna på Sandras i Hallonbergen. Okej, det gick helt okej. Lite knas i början med ljudet men det fixade sig. Ja ville man göra solokarriär kunde man göra det på Sandras i lördags. Vi var 5-6 personer per varv.. Så jag fick sjunga så mycket och drog fram lite nya låtar som jag inte slaktade totalt. Men jag tror att min korta karriär som karaokevärdinna är över nu. Jag har provat och det var inget för mig. Men det va kul att få chansen att prova något nytt:)
Nu har jag en kopp jordgubbste och "Linas kvällsbok 1 och 2" framför mig, ska nog tända lite ljus oxå:) MYS!

1 comment:

Hannah said...

Jag saknar den boken :P