Friday, September 18

AJ!

Det gör ont lite överalt just nu. Mest gör det ont i hjärtat. Det gör ont för alla de jag lämnade kvar när jag hittade mig själv. När jag lämnade allt det dåliga bakom mig försvann underbara människor och äventyr. När jag lämnade allt tänkte jag mig inte riktigt för jag handlade på impuls, och det känns så bra. Jag har under flera år trott att jag varit lycklig, men så är inte fallet. Det är nu jag hittat lycka. Jag är för första gången nöjd med mig själv. Jag är omgiven av personer som jag ser upp till, och jag har världens bästa pojkvän!
När Stefan kom in i mitt liv var jag på gränsen till att gå under. Men det var någonting i honom som gjorde att jag ville veta mer. Jag ville spendera tid med honom och lära känna på djupet, jag kände mig trygg med honom. Nu någon månad senare lever jag! Lever med Stefan, rutiner och vänner. And I love it!

No comments: