Sunday, September 13

Kom precis hem, har varit hos Becka.
Va skulle färga underhåret svart.. På mig blev det bra men på Becka blev det lite konstigt. När hon skulle tvätta ut det svarta blev hennes blonda hår grått!:O Men men.. det är ju bara att bleka det igen(?)

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Stefan är så söt han har väntat med att äta tills jag kommer hem. Han måste ju vara super hungrig!

Vi hade för övrigt besök av en spindel igår. Jag var ensam hemma och självklart fick jag panik! Började svettas och hjärtat slog extra snabbt, jag är ju livrädd för spindlar. Men i mitt i min panik så fick jag tag i ett glas och ställde över spindeln. Jag hade hoppats på att Stefan skulle göra något åt saken idag. Men icke! Den OTROLIGT stora spindel är kvar under glaset. Jag ska nog be honom ta bort den snart. Det är ju lite synd om den. (fast den är så läskig)

No comments: