Saturday, September 12


JAG KAN ÄTA!! Fan vad jag har saknat att tugga!! haha
Sitter och dricker mjölk och äter oreos XD

Har precis diskat och tyckte att jag var värd några kakor. Hade velat färga mitt hår idag hmm svart under hår vad sägs? Kan nog bli ganska snyggt:D
Fröken Schön ska komma förbi lite senare och ta en kopp te med mig, ska bli mys. Snacka lite skit och lyssna på musik, inte helt fel. Bakade kladdkaka för någon dag sedan. Ska nog tvinga Fröken att äta upp den:P Kladdkaka med glass eller grädde är ju aldrig fel:)?

Stibbe skulle ha lite "fest" igår vi var 4 pers som satt och snackade och lyssnade på musik. det va mysigt:D Men min man blev lite full och vid 23 tiden bestämde han sig för att gå och lägga sig, med kläderna på.. Kul. men efter mycket om och men lyckades jag få av honom kläderna. Stoffe och Sandra åkte hem och jag glodde på en film:)

No comments: