Monday, September 14

Ska snart gå till jobbet. Känns som om det var en evighet sen jag var där. Först var jag sjuk i en vecka och sen fick jag infektionen i tanden som gjorde att jag inte kunde prata och hade konstant ont. Men nu mår jag bra och känner mig sjukt utvilad och redo för att jobba:D
Ska bara jobba måndag och tisdag. men den har ju ju karaoke jobbet som jag ska ha prov på på onsdag eller torsdag. Går det bra ska jag köa själv på fredag och lördag. Har med andra ord fullt upp i vecka, det är så det ska vara:D Stress precis som jag är van vid.

Saknar Pudel.. Jag tycker att två veckor ifrån henne är grymt jobbigt! Vi pratar ju i telefon varje dag. Och nu har vi messat några gånger och pratat på msn en gång. FÖR LITE!
KOM HEEEEEEEM!!!!!!

1 comment:

Pudel said...

Jag kommer snaaaaaart! :D:D:D:D