Friday, February 26

Igår var jag och Stefan på middag hos hans föräldrar:D Det blev potatisgratäng och rostbiff och till efterrätt blev det klass och kaffe:) Sen blev det att åka iväg för att handla lite.. När vi går inne på Coop får jag en känsla som om att jag höll på att kissa på mig! Så hemskt.. Så kommer jag på att det är ju snart dax för "röda veckan" omg fett äckligt ju.. Måste uppsöka toalett! Så jag och Stefan springer genom affären och kastar ner saker i vagnen. Betalar och sen springer jag in på en av de grymt äckliga toaletterna som finns där och mycket riktigt jag har mensat ner mina trosor! FAAAN!
Och gissa vad som glömde att inhandlas... Tamponger! Men som tur var hittade jag några stycken hemma och klarar mig till imorgon..

Nu ska jag snart klä på mig massor med kläder och gå ner till jobbet. Efter det blir det nog bara att duscha och sen krypa ner i sängen och sova för imorgon ska jag gå upp kl fem..:/

No comments: