Monday, July 27

Hos hannah

Kan inte sova.. Hannah snarkar så fint:P Pussel ligger här och sover lite hon oxå..

Ska snart gå ner och möta Emmzan, har lite tråkigt. Men jag gick upp vid 10 idag så jag borde inte ha så svårt att sova.


Kollar på beck nu och har Minna som sällskap på msn, MYYS:D Jag har btw blivit lilla Minnas mentor. Hon vill skapa en lite mer rockigare look så vi ska shoppa och dra lite rock historia:D Ska bli kul att lära henne allt jag kan:D Men röka får hon I N T E! (mamma jag försöker att sluta)


Träffade Kristoffer och lillhampus idag det va trevligt. Vi va på donken och käkade och så åkte vi till Kristoffer en snabbis. Mys, men han måste nog städa lite. Det måste jag oxå:P haha Men det säger jag alltid att jag ska göra men det blir aldrig av..


HAHAHAHAHAHA Hannah pratade precis i sömnen!

Hannah - fbsfsflknvk
Jag - Vad sa du?
Hannah - Vi måste ha barn tillsammans..
Jag - okej, hahah..
Ja vad säger man:P Hannah och jag skulle få så söta små bäbisar:P

No comments: