Wednesday, July 29

Hannah sover igen.. Pussel lever loppan och ha vält en samma blomma två gånger.
Det finns inget bra på tv .. Jag har så otroligt tråkigt just nu.
men jag pratar med Minna på msn som igår. Det är altid lik kul:)

Jag har inte hunnit tänka på det som borde snura i mitt huvud. Jag har inte haft tid. Jag har sysselat mig med olika saker. Jag vill inte tänka och jag orkar inte heller för den delen. Det känns bram jag gör något för mig. Jag gör det jag vill, jag vill inte tänka jag vill skratta och ha kul. Det är dte jag har. Visst har det varit svårt men jag klara det. Jag känner mig stark nu. En kännsla jag inte haft på länge. Men det börjar äntligen vänta och det är så jävla skönt. Det är min tur nu. Jag ska glänsa. Nu ska jag ta ett glas vatten och ta en cigg (förlåt mamma) och dra igång en film.
God natt folket<3

No comments: