Monday, February 2

Lista..

Vem är snyggast i världen: Tommy Lee
Ska bli skoj: Elin fyller 18!
Ska inte bli skoj: Jobba.
Önskar att jag var bättre på: berätta hur jag mår.
Vad saknar du: Kärlek
Favoritplagg i garderoben just nu: Min svarta klänning.
Längd: 159 cm
Mitt rum kan beskrivas som: Förråd med en säng.
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, röksugen, törstig.
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare..
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Hungrig?
Något jag absolut inte äter: Djur med mer än 5 ben..

Kläder just nu: Leggins är alltid mys:)
Vad sa du senast: "Püdel sover du?"
Hur många kuddar sover du med: Fyra:)
Morgon- eller nattmänniska: Natt utan tvekan.
Sparare eller slösare: Slösare!!
Bästa film: ....

Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på mirakel: Det har väl hänt någon.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag tror inte på evig kärlek.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio, utan tvekan:)
Är du kittlig?: ALDRIG!
Snarkar du: Dom säger det.
Stjärntecken: Tvilling
Rädd för insekter: Om!!, dom är läskiga
Äckligaste insekten: Allt som krälar/kryper..
Det här är jag bra på: Kramas(:
Bästa bok: The Dirt - Mötley crüe
Vad vill du jobba som: Något annat än det jag gör.

Chips, morötter eller godis: Godis..
Pizza eller hamburgare: Pizza
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Ja
Stökigt eller välstädat (hemma): Lite lagom stökigt.
Gungar du på stolen: Nej
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Gillar du att sjunga: Ja
Anser du att du är stark: Beror på hur mycket jag har druckit.
.Använder du knark: Nej
Kaffe, te eller inget: Kaffe
Smink: Ja tack
Vad använder du för skor just nu: Olika
Favoritfärg på kläder: Svart..

Senaste person som:
Du pratade med: Hannah
Gick på stan med: Hannah
Skällde på dig: Hannah
Senaste:Låt du hörde: Hmm jag vet inte:O
Film du såg: Man of honor
Mat du åt: Macka med skinka.
Kram: Hannah
Puss: Johan
Resa: Från hallonbergen till fryshuset:P

No comments: