Sunday, December 9

Mer frågor:):)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Nej.
Titta på dig själv i spegeln: Ja så ofta jag kan:P
Gnälla: Ja jag klarar mig inte annars:P
Skrika: Ja..
Sova: Ja =)
Ha ångest: Det händer
Skada dig själv med flit: Har gjort den gång i tiden
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ibland
Drömma sexdrömmar: Det händer:P
Ta droger: ALDRIG!
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ofta
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Japp
Röka: Ja
Ljuga: Ibland, men inte ofta.
Hata folk: Ja
Lita på folk: Ja, jag litar lätt på folk

VEM:
Saknar du: Jennifer
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Snuckigt?
Vill du slå: Ingen
Vill du kittla: Ingen
Kramade du sist: BeckiPecki:)
Vill du prata med: Hannah
Skrek du på sist: Micke (styvfar)
Vill du vara som: Ingen annan än mig:)
Sårade du sist: Jag vet inte..
Vill du bli galet full med: Vettefan.. Spelar väl ingen roll?
Gjorde dig riktigt glad senast: Tanita:D
Fick du sms från senast: Lillebror<3<3
Ringde dig senast: Mamma:D<3

No comments: