Sunday, December 2

Fråååågor:)

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nej.
Vad åt du senast? plocksgodis från Ica.
Har du fått någon komplimang idag? Att mina pepparkakor va goda..:P
Har du varit med i en rättegång? Ja.
Är du polare med grannarna? Ja mina gamla:D
Vilka språk pratar din mamma? Svenska (?)
Vilka länder har du bott i? Sverige.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? öhmn kommer inte ihåg..
Har du däckat/spytt för att du druckit? Länge sen:P
Har du något husdjur? Hade en hund (Jesper) och en råtta (Spike-Torkel)
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej.
Har du varit på stranden? hmm låt mig tänka... JA!
Minns du dina/din musiklärares namn? Alla som jag haft i hela mitt liv? då är det nej.
Hur bra är din syn? Otroligt bra.
Har du varit på ett party? Jaa...
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? NEJNEJNEJNEJ
Har du varit utomlands? Ja, Spanien, Portugal, Turkiet, Estland, Norge och Finland.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Min farbrors jag kommer inte ihåg nått annat:P
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? ja.. men inte för att jag blev anstängd utan för att jag slagits..
Var är dina syskon just nu? Min Riktiga bror ligger hemma och är sjuk STACKARS LIITEN!! Dom andra vet jag inte vad dom gör..
Vad var den senaste drömmen som du minns? vet ej
Vem ringde dig senast? Püdel
Vilken tid gick du upp imorse? 9
Vad ska du göra i helgen? Åka till stan med Nemie på lördag
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Vi oxå haha! ses snart. Från Nemie
När var du riktigt sjuk senast?Jag är ju sjuk NUU!
När såg du en kändis senast? Vem var det? Vettefan
Vad finns i din bakficka? Inget.. tomt
Har du färglinser? Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov:)
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa
Vad ska du göra efter det här?SOVA:D:D

No comments: