Tuesday, August 28

Lista

1. Namn jag lyssnar till: Jenny, Nenny, Bignenny, Benny the banger:P
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag har humor:)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag kan vara ganska elak..
4. Detta är jag rädd för: Att vara ensam
5. Tre saker jag vill varje dag: Sjunga, Umgås, Äta..
6. Något jag absolut inte kan göra: Bygga båtar.
7. Detta vill jag göra just nu: Sova.
8. Bästa känslan: Att få en kram
9. Värsta känslan: Att vara hatad
10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor
11. Jag vill gifta mig: Ja det kan man.
12. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Det finns så mycket jag vill göra.
13. Min käraste ägodel: Min mobil
14. Något jag vill ha i present: Massa pengar.
15. Detta har jag på mig just nu: mjukisar och ett linne.
16. Favoritkläder: Jeans
17. Skola - roligaste/tråkigaste ämneRoligast: Roligast är drama tråkigast är matte.
18. Stjärntecken: Tvilling
19 . En film jag gillar: Rock Star
20. Favoritdoft: Sommar regn.
21. Detta äter jag gärna: Sånt som ät gott
22. Dricker helst: Mjölk.
23. Favoritgodis: Choklad, Salt lakrits
24. Hit vill jag gärna åka på semester: Åker gärna tillbaka till Portugal.
26. Min längd: 158 och en HALV:
27. Jag tror på: Mig själv.
28. Jag spelar: Musik..
29. Person jag beundrar: Min mamma
30. Så här bor jag: Sthlm
31. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen.. Men trodde att jag höl på att döda mina kaktusar här om dagen..
.32. Det här gör mig avtänd: Svettlukt.
33. Favoritfärg: Mörk brunt
34. Bästa present jag fått: Min kamera
35. Senast köpta skiva: En meat loaf cd till pappa.
36. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon.
37. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Alt för mycket
38. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Kanske en elefant:P

No comments: