Friday, August 24

HAHA

Varför är det så många som vill att allt ska vara som det var förr? Vissa brukar drömma sig tillbaka ett två är av sina liv och önska att det fortfarande va som det var då. Och att man själv va som man var då.. Men det är ingen som tänker på att allt och alla måste utvecklas annars kan inte livet fortsätta. Om jag var som jag va för två år sen skulle jag inte ha de vänner jag har idag och jag skulle framför allt inte ha upplevt de saker jag har. Jag påstår inte att jag har vart med om mycket men det jag har varit med om vill jag inte missa. Det är både bra och dåliga saker men alla har gett mig medvetenhet om hur livet och människor beter sig.
Men visst kan det vara skönt att tänka tillbaka på de stunder man aldrig kommer att glömma.

Jag kommer aldrig att glömma den dag Min hund kom in i mitt liv eller när min lillebror för första gången sa att han älskade mig.

No comments: