Sunday, March 13

Känner mig iaf lite bättre idag. Men har fortfarande hosta vilket gör att jag har ont i hela kroppen. Tur att jag är ledig imorgon så att jag slipper sjukanmäla mig. Känner mig inte redo att börja jobba igen. Vill vara helt frisk innan jag kommer tillbaka till jobbet så att jag slipper bli sjuk snart igen.

Så idag ska jag bara ta det lugnt med min bakfulla pojkvän. Som för övrigt stod och skrek f*tta och k*k på karaoken på Metropol i sumpan. Tack Hannah för att du meddelade mig om detta, men han skäms i alla fall. Men men han kommer ju göra om det om han får chansen.. Det vet jag så bra känner jag honom.
Men han skulle aldrig göra sånt när jag är med, så jag får väl följa med på hans upptåg efter jobbet och fast jag är sjuk, fan borde ta betalt som barnvakt!

No comments: