Thursday, August 19

Jag har typ varit världens sämsta bloggare men det händer ju inget spännande just nu.. Allt jag gör är att jobba och göra hushållssysslor..

Träffade Becka nu när hon var i Stockholm tog en fika på Wayne's och shoppade lite på coop av alla ställen:P haha

Igår kom red bull bilen till jobbet och bjöd på red bull:D Wiie älskar när dom svänger förbi jobbet och droppar av lite energi:)
Fick gå hem tidigare från jobbet idag (TACK Camilla) det känns som om någon slagit mig med en grillpanna. Så nu har jag tagit en lite tupplur. Ska hänga tvätt och kanske om jag pallar kommer disken att försvinna.

Fick hem en katalog med massor av roliga kursprogram inför hösten, någon som vill lära sig göra smycken med mig till hösten?

1 comment:

Anonymous said...

Synd att jag bor för långt bort. Annars hade jag lätt lärt mig göra smycken med dig! =)

KRamis
Cilla