Friday, August 27

Danm din dam.. Sitter och lyssnar på Volbeat ska snart kasta in mig i duschen och göra mig i ordning för dagens bravader.
Handla mat och tjejkväll står på schemat:)

Igår efter jobbet träffade jag Tanita och det ledde till fika och shopping:) Det är ju det vi är bäst på:)

Imorgon ska jag ha mitt första skift på jobbet jag är sååå jävla nervös! Men jag hoppas att det kommer att gå bra. Men det är fortfarande saker jag måste lära mig men tessiboo har lovat att jag får ringa henne om jag behöver hjälp<3 Jag vill bara inte att alla ska behöva vänta på min om jag är för långsam ingen får ju gå förens allt är klart. Vill inte att de ska missa sista bussen eller så. Men jag har grymt bra och rutinerad personal på kvällen så det kommer att gå grymt bra för dom kommer nog inte att behöva gå igenom något med dom så det är lugnt:D

Nej nu ska jag kasta in mig i duschen :) Pusshej

No comments: