Tuesday, April 13

Kan inte sova.. Borde vara trött, stängde igår och gick upp kl 7 imorse och jobbade 15.45 - 00-00 idag..

Jag är typ irriterade kanske därför jag inte kan sova. För några dagar sedan fick jag några anonyma kommentarer i bloggen och jag kan inte sluta tänka på det. Jag hade precis slutat tänka på att skit som jag har gått igenom..
Jag vet att jag lämnade det gamla i kaos men jag var tvungen att tänka på mig. Jag går i första hand, jag hade precis tagit mig ur mitt eget kaos.. Jag jobbade med mitt eget psyke hur skulle jag kunna ta hand om någon annan? Hur skulle jag kunna släppa allt som jag hörde och såg det dugnet? Jag har gått igenom allt i mitt huvud flera gånger och jag är säker på att om jag skulle hamna i samma situation igen skulle jag göra samma sak. För samma dag som jag lämnade kaoset bakom mig träffade jag Stefan.

Han har fått mig att må bättre och tänka framåt jag vet att han och jag kan bråka men i slutändan är han perfekt för mig:)
Han har fått mig att laga mat, tvätta, städa, jag klagar på det ofta men jag gillar det. Jag har insett att jag vill ha dte rent och snyggt i mitt hem. Jag vill inte att det ska komma hit vänner och tycka att det ser förjävigt ut hemma hos mig.

HAHA trodde aldrig att jag skulle tycka att det skulle vara kul att städa:P
Jenny <3 Stefan

No comments: