Monday, February 1

Nu kommer jag inte att träffa Stefan på 4 dagar! han är i gbg på nån kurs grej.. Så trots att jag är sjuk så tog jag mig upp vid 05.30 och fixade frukost. Och som vanligt när jag är snäll flickvän och fixar frukost till min pojkvän innan han drar till jobbet, kan jag inte sova. Men det är ju kul.

Bara för att jag vet att Stefan inte kommer att komma hem från jobbet känner jag min ensam redan. jag vet att jag är lite sjuk men om det finns en vänlig själ som vill hålla mig sällskap blir jag grymt glad. Personen i fråga kanske vill ta med glass? Jag gillar Ben and Jerrys:P Kex choklad är oxå gott:P Nu ska jag fixa lite kaffe och kolla på Disney, måste ju muntra upp mig själv:D

Btw jag har kommit på att jag ska till plantagen i veckan och köpa blommor:) Någon som vill följa med?:D

No comments: