Saturday, January 2

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej det tror jag inte.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
080809

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag flyttade hemifrån:)

9. Största misstaget?
det finns väl några

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Båda

11. Bästa köpet?
Min lur:)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Typ skor och hyra:P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Stibbis

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Journey - don't stop beliving

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lika

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vat inte..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt, druckigt

18. Blev du kär i år?
JA!

19. Favoritprogram på TV?
Gossip girl, supernatural, one tree hill och Legend of the seeker


20. Bästa boken du läste i år?
Jag vet inte har läst ganska mycket:O

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Nej

22. Något du önskade dig men inte fick?
hmm nej

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med vänner.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre drama

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Lite finare än förut:P

26. Vad fick dig att må bra?
Link

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Massor!

28. Vem saknade du?
Cosmos...

29. De bästa nya människorna du träffade?
Måste vara Stefan:)

30. Planer för 2010?
Måla om sovrum och fiffla med lite annat i lägenheten:)

2 comments:

Püdel said...

Fick jag inte plats någonstans under ditt 2009? :(

Becka said...

Snodd av mig ju :P Så du läser min blogg trots allt <3 ^^