Thursday, December 3


Min dator är dum:/ Den lever sitt eget liv:( Den stänger av sig när den känner för det och vill inte spela musik.. MORR! Men nu har den lugnat ner sig lite och bara stängt av internet två gånger på 10 min.. Jävladatajävel! Om man hade haft datorer på stenåldern hade min varit den sämsta modellen..:/

Aja, i måndags ringde Becka till mig och sa att hon hade biljetter till Paramore. PANIK! jag höll på att laga mat och Stefan skulle inte vara hemma på ett tag. jag slängde mig in i duschen, sminkade mig och fick Stefan att köra oss till Frysen på 30 min. Jag är grym!! Potatisen han till och med bli klar:):P haha
Paramore var grymt bra! men fyra förband som alla lät som fall out boy är inte så kul. Men men det var klart värt väntan. Saknade dock 2-3 låtar annars var favoriterna med!:D
Tack Becka för en UNDERBAR julklapp!!!<3<3

Idag har jag varit på Ikea med min kära syster blev en vända på rusta och centrum oxå:D Grymt roligt att umgås med henne:) Känns så bra att vi äntligen har klickat:D

Fortfarande rökfri med ett eller två snesteg..

No comments: