Monday, November 2

Vaknade vid 10 och sen blev det kaffe och två mackor med kalkon på:D MM Frukost. Jag skulle kunna äta frukost till lunch och middag:P haha Nu sitter jag och dricker den andra koppen kaffe och en bra sak är att jag fortfarande inte har rökt! Jag håller på att dra ner och jag känner inge sug efter en cigg just nu. Känns bra jag har lovat mamma att försöka sluta för igen. Mamma slutade och jag är så stolt över att hon lyckades. Det har gått snart ett år sen hon rökte sin sista cigarett. Stolt dotter, eeh ja!=)

Idag jobbar jag 14.00 - 20.30. Så det blir sen middag för mig och Stefan. Han är så söt, innan han går till jobbet kommer han in i sovrummet och ger mig en puss. Jag brukar vakna till men ibland känns det som en dröm. Så himla mysigt:) Han är världens bästa pojkvän<3<3

Nej nu ska jag se till att Link får en ren bur och sen ska jag pussa på råttisen tills jag ska gå till jobbet:)

No comments: