Thursday, November 12

Shadows from my past
Eller ja inte så länge sen, men det känns som det gått mer tid än tre månader.
Men det sjuka är att det borde kännas annorlunda att prata med dig. Men det gör inte det och det skrämmer lite för jag vill att det ska vara annorlunda. Jag är i alla fall en ny människa. Vi har inte pratat på tre månader hur kan vi prata som om inget hade hänt? Massor har hänt. Mitt liv har tagit en hel omvändning till det bättre. Medans (förlåt) du är kvar eller till och med längre ner. Jag har blivit varnad för vad som kan hända och jag är medveten om allt men som de flesta vet är jag så grymt naiv. Jag kan vänta vi skulle ha träffats för 2 dagar sen men du hade för mycket problem. Som vanligt och jag väntade på ditt samtal som aldrig kom, precis som idag. Jag har ringt två gånger utan svar. Jag vet vilka ursäkter som kommer komma för det är samma ska varje gång och jag kan inte bli sur. För att jag vet att det du säger är sant. Men det gör fortfarande ond när man väntat en hel dag och sen får man ett sms "Jag kan inte ses idag".. Vad säger man..
Det är en ond cirkel jag vill inte fastna i en sådan igen.
Hjälp vad ska jag gör?

No comments: