Friday, October 9


Morgon en ny dag med sol! WII! Fast det är inte så skönt att vakna med solen i ögonen. Men man kan ju inte få allt man vill, det har jag lärt mig den hårda vägen..
Aja till sak när jag vaknade med solen i ögonen i ett otroligt varmt sovrum började jag tänka sommar och vad händer på sommaren...? Jo festival! Har redan planerat sommarens festivaler men det kommer nog att bli fler eller färre det vet jag ju inte, får se hur långt pengarna tar mig. Jag har i alla falla fall tänkt att börja spara nu. Jag räknar på att SRF kommer att gå på minst 4000 utan biljetten. Power meet borde gå på 1500 och sen har vi Rock weekend 3000 kr. Alltså behöver jag 8500 kronor för min festival sommar. Men juste typ 2000 för biljetten till SRF... IIFT jag kanske har tyagit mig vatten över huvudet? Men jag vill ju så gärna..
Snälla gud ge mig pengar så att jag kan åka på festival, supa och lyssna på grym musik?!:)

1 comment:

Kia said...

ROCK WEEKEND!!!!!!!!!!!