Friday, October 30

Jag har så himla tråkigt:(
Stefan är ute och firar en kompis, vist jag ska inte klaga jag kunde ha följt med men jag känner att jag inte riktigt har råd med det. Har sån himla ångest när det gäller pengar. Min lön är slut innan den hinner komma in på kontot. Jag har inte shoppat utan allt går åt till mat hyra och liknande. "Ring ring, hej det är verkligheten, vakna upp ur din drömvärld nu."

Jag hade i alla fall hoppats på att få lite sällskap har köpt pop corn och juice. Men jag ska väl slänga på en film snart och sen blir det nog att sova tror jag. Känns så meningslöst att sitta uppe om jag ändå har tråkigt.. Jag är så van att Stefan sitter med mig i soffan. Soffan känns så otroligt stor just nu. Sitter med mysbyxor och en stor mysig tröja men jag vill typ klä upp mig och gå ut.. men nej inga pengar. Men fan jag ska inte klaga det finns de som har det så mycket värre. Jag är lyckligt lottad jag älskar min familj och har underbara vänner OCH den sötsate underbarsate mysigaste Stefan. <3 Allt löser sig.

Idag var jag hos mormor och hämtade lite saker från mitt rum och hjälpte henne att slänga lite saker. När jag var inne på mitt rum såg jag en sten som jag fick av min mormor i sommras. På stenen står det "tro på dig själv". Jag gör det det känns så sjukt att man kan känna sig bättre när man ser på en sten men saken är det att den får mig att tänka på de bra sakerna i mitt liv och hur jag har förändrats så mycket på bara några månader. Jag tycker att jag har blivit en bättre människa, jag är lycklig. Och jag håller äntligen på att hitta mig själv! ÄNLIGEN!
"Go mormor!"

No comments: