Tuesday, September 8

Allt började igår med att det gjorde ont i vänster sida av underkäken. Smärtan steg hela tiden jag funderade på vad det kunde vara. Första tanken va okej en tand har gått sönder..
Vaknade i morse och såg ut som om jag hade en golfboll instoppad under vänster kind. OMG, hur ser jag ut! Va min första tanke. Sen kom smärtan fy bubblan va ont det gjorde.
Måste ringa till käftis, men jag har inte råd.. FAN! Stibbe säger att jag måste dit så jag ringer. Och får en tid kl 10.30. Okej nu är jag lite lugnare tar två alvedon i hopp om att det ska sluta göra så himla ont.
Knatar ner till käftis och jag är där 30 min innan min tid.. Vänta och vänta och vänta..
När jag får komma in och sitta i den roliga upp och ner stolen börjar jag bli mer nervös. Tänk om dom ska dra ut nån tand det måste ju göra svin ont!
Jag är så svullen att han har svårt att se men det visar sig vara en visdomstand som håller på att komma fram, nr4 känner att den vill ge mig smärta:(
Sen blev det dags för den obligatoriska bilden.. Jag som var så svullen kunde inte få in den där plattan i munnen utan att få kväljningar, jag skrattade så mycket. Det måste ju se så hemst roligt ut. Och som jag dreglade!! HAHA det bara rann..!
Nu har jag i alla falla kommit hem efter en visit på apoteket där jag hämtade ut kåvepenin och corsodyl (munhålelösning)..
Kul att jobba sen.. Men jag ringde till jobbet och jag skulle slippa stå i kassan eller i dt.! TACK

No comments: