Tuesday, August 4

Sitter hos Hannah med kissen men ska snart åka till jakan.
Becka får komma hem idag så jag ska dit och leka med henne och förhoppnings vis kommer Kia oxå:D Så kommer ju Stibbe efter jobbet:D MYS (hoppas att jag slipper sova sjäv i natt....

På torsdag år det karaoke final på Pg koppas att det är många som kommer och röstar på mig:D

Jag har lite ångest över att komam tillbaka till jakan, jag har varit borta så långe. Jag vet inte hur länge jag kommer att vara kvar, vill bara bort. Bort från jakan. När jag lämnade jakan försvann alla mina problem, jag kan ärligt säga att jag är lycklig! Jag kan inte komma ihåg när jag kännde mig såhär. Jag vill aldrig släppa den här känslan. Pure fucking happiness bejb!

Just nu är tvn på och jag kollar på Tyra Banks show. . . OMG det är en brud som vill väga 450 kg.!!! Vem vill göra det? Hon kan inte gå 12 meter för att hämta poster, hon kan inte duscha själv. Och hon tjänar pengar genom att sitta vid datan och filma sig själv när hon gör saker som främmande män ber hennne att göra. Var är världen på väg? Hur lite respekt har man för sig själv? Jag förstår inte, kan någon hjälpa mig att förstå? Eller nej jag vill inte det är väl det som är charmen? Att alla är olika, vilket är bra. Jag vill inte dömma någon men det är sjukt jobbigt att se när någon tappat sin självrespekt. Det jag vill se är starka människor som kämpar som är förebilder. Var är alla dom tv programen? Ge mig ett exempel, snälla!?

No comments: