Wednesday, August 19

För vanlighetens skull sitter jag hemma hos Stibbis:P
Dricker kaffe, lyssnar på musik och pratar med syster på msn:D
Klippte luggen idag oxå det blev så fint:D Bra Jenny:P Ska väl snart klä på mig mer än en stor t-shirt och trosor.. Man kan ju inte gå ut så:P haha

Fick mina handledar grejer igår så nu är det bara att plugga. Men jag ar redan fastnat:P hahah faan då! Jag har funderat på att skapa en ny blogg.. "mitt liv på donken" haha.. Undra om någon skulle läsa den:P haha..
"Hej jag heter Jenny är 21 år och arbetsskadad från mitt jobb på donken. Jag pratar alltid om mitt jobb och jobbar jättemycket!".. hmm Nej ingen hitt. Jag skulle inte läsa den i alla fall:P HAHA
Men det är kul att driva om det på jobbet "Mitt liv på donken bloggen"..

Fröken Schön vi måste leka någon dag:D <3

No comments: