Friday, August 14

Det märks att Stibbe är kille och lång. Problemet började när jag skulle göra frukost. Brödet ligger på den översta hyllan vilken tur att jag kan klättra så otroligt bra:P
Sen skulle jag duscha.. mm det gick bra men han har inget schampo bara balsam.. och dubbel dusch.. Och jag vill ju inte lukta kille?:P Så det blev bara balsam i håret.. Känns .. .. bra?
Och jag fattar inte hur jag ska få på en film?! Jag ringde och frågade men jag blev inte klokare för det.. Vilken tur att min man har en dator som fungerar som den ska.

Okej snart ska jag till jobbet och jobba i fyra timmar. Känns kort men det gör inget. Ska hem till Stibbe efter jobbet jag vet inte men jag tror att han skulle ha lite folk över? Men jag måste hem och klappa lite på Link också, se så att han har mat och vatten. Juste måste ju tvätta!!! FAAAAN

No comments: