Monday, May 11


Känner mig lite bättre idag, fortfarande inte 100%. Jag tror nog att jag håller på att bli lite smått galen, Link är nog den jag har varit med mest sen i onsdags.. Link är min råtta och jag pratar med honom som om han skulle svara tillbaka. Senast jag kollade var det inte normalt:P Jaja, det har blivit mycket serier, filmer och böcker under helgen. Jag har till och med orkat lägga all tvätt i tvättkorgen:P Det var väldigt jobbigt.. Så när jag känner att jag orkar ska jag ta mig ner till tvättstugan. Men det kan ta ett tag det är fortfarande jobbigt att gå ut i köket och hämta vatten. Så för att slippa denna ansträgning har jag tagit en 1,5 liters flaska med vatten HAHA jag är så smaaart!!
Jag har kommit på att Link gillar när jag klappar honom bakom öronen. Jag trodde att det var en hund grej, men dte funkar tydligen på råttor oxå. Nej nu är det nog dax att försöka äta något är så hungrig.

No comments: