Monday, April 6

Kom precis hem från jobbet och är jättetrött!!.. men nu är jag ledig till på Torsdag det ska bli så skönt. Men jag antar att jag kommer att gråta när min lönespec kommer:/

Detta är den första och sista gången jag kommer att nämna dig i min blogg. -------
KLAR!! Så mycket bryr jag mig. (jag läser inte din blogg oroa dig inte, men jag får höra från andra hur du beter dig.. Och det var jag som var omogen?)

Jag har alltid undrat när jag ska bli vuxen och skitsnacket ska ta slut..
Men jag inser nu att man aldrig kommer att vara säker från
bitska kommentarer och knivar i ryggen.
Trenden om att svika kommer alltid att finnas vid min sida.
Jag säger inte att jag är perfekt
men jag inser när jag gör fel.

Tacka fan för att min mamma i alla fall alltid finns vid min sida.


1 comment: