Tuesday, February 17

:O

Trött. Behöver jag säga mer?
Oggi kom till mitt jobb och mötte mig igår. Vi skulle gå till jakan men Tessi körde oss, jag och Oggi blev lata:P sen satt vi och snackade skit ett tag. Sen kom Nemie, Nille och Kristoffer i bil och hämtade upp mig. Mot stäket för att köpa en burgare och en cola.. Sen åkte vi och bytte bil. Och musik. Mot rissne donk för nille va rik och vi var fortfarande hungriga. All mat i rissne va så jävla gammal att de inte borde få ta betalt för det. Så jävla vidrigt.!! sen ville jag kissa och det finns bilde bevis på att jag kissade ute. Sen köpte vi cigg och åkte runt lite till. Jag och Nemie ville sova så vi åkte hem. jag var hemma vid 3.. Kul. Det var kul igår kväll, men mitt dygn är arg på mig. Jag somnar vid 5 och går upp vid 13-14 på dagarna..
Aja.. Frukost står på shemat sen till jobbet.

No comments: