Sunday, February 15

Lite sent med mitt 2008:P

Förebild 2008?
Jag levde detta året i kaos, Men jag hade inte klarat mig utan mina vänner. Mina vänner är min förebilder. Det är som får mig att gå upp på morgonen. De är dom som hjälpt mig som jag ser upptill.

Vilken är din bästa upplevelse?
Sweden rock festival

Vilket var din sämsta upplevelse?
Att få mitt hjärta krossat

Favoritjobb 2007?
Ja jag har bara haft ett jobb:P Donken baby!:P

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Triumph - Magic Power.
Paramore - born for this
3 Doors down - Going down in flames.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit det lugnt

Vad önskar du att du gjort mindre?
varit depp?

Vilka länder besökte du?
Estland.

Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
besvarad kärlek? Lycka? Att allt går som jag vill för en gångs skull.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
13 juni Jag fyllde 20 BABY!!

Vad var din största framgång 2007?


Största misstaget?
Bli kär.

Bästa köpet?
SRF biljetter.

Sämsta köpet?
Cigaretter och alkohol!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommaren 08, var helt underbar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mer depp än någonsin.

Blev du kär i år?
Ja.

Favoritprogram på TV?
Gossip girl och the hills :P

Bästa boken du läste i år?
Nikki sixx - Heroin diaries.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag hade familjen över på fika. så gick jag ut med de närmaste vänner. Sprang hem från MP i tårar.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag kunde varit gladare.

Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner.

Vem saknade du?
Cosmos, jag vet att det var i slutet av året han försvann från oss. Men jag har aldrig saknat någon så mycket.

Några nya nyårslöften?
Nej.

No comments: