Monday, October 27

Har varit hos Becka hela dagen idag. Saknar henne så mycket varje gång jag måste lämna henne. Jag vill bara stoppa ner henne i min väska och ta med henne hem:)
Becka har en jättetrevlig rumsgranne. Som för övrigt ritade en skiss på min blivande tatuering. Den var så fin:D Tack.. (btw kostade skissen endas 33 kr):P
Becka tycker att jag ska ringa NOA och prata med dom. men jag vet inte vart jag ska börja. Har så mycket kännslor att jag inte vet vad jag ska säga. Har så mycket innom mig som jag inte vågar berätta. Min syster Mia fråga ofta hur jag mår. Jag säger att det är okej men att tankaran flyger runt i mitt huvud. Hon frågar vad jag tänker på jag berättar men inte allt. Jag är rädd för hur hon kommer att reagera på hur jag verligen känner. Jag vill inte att hon ska bli rädd om jag berätta för henne hur mina tankar kretsar runt förstörelse.. När jag skriver om det inser jag att jag mår inte så bra som jag tror. Jag mår verligen riktigt dåligt. Men jag är rädd för att be om hjälp. Rädd för att bli nekad vård eller hjälp. Rädd för att förlora jobbet om dom får reda på mina tankar. Jag vill inte tro på mig själv som självdestrukiv... Men jag kanske är det?

Jag har inte sovit bra sen vi kom hem från Estland. Jag tröst äter och jag gråter hela tiden.
Jag saknar Cosmos så mycket. Vi hade planerat så mycket. Vi skulle ta oss i kragen och förända världen.

Det sista Cosmos sa till mig var "Vi ses snart". Jag väntar fortfarande på snart..

Jag tror att det kommer att bli svårt att återgå till jobb och glada miner. Jag försöker så mycket men har ingen kraft. Orkar inte. Ska tillbaka till jobber på onsdag. Sen får vi se hur der går.

Nu ska ta en isglass sätta mig i soffan och lådsas som om ingenting har hänt.. Som vanligt.

1 comment:

Mäjlin said...

Ingen kommer att neka dig vård och hjälp. Du kommer tacka dig själv en dag om du söker den. Jag hejar på dig!