Thursday, February 7

Det blev så fel.

I sommras gjorde jag bort mig helt.
Jag förlorade mitt livs största kärlek.
Jag förlorade min bästa vän. (dom flesta vet vem..)

Jag förlorade min kärlek för att det var tid att gå skilda vägar. Vi hade förändrats och ville olika saker. Det är i alla fall vad jag intalar mig själv, varje dag. det är så svårt att leva utan någon som man inte vill leva utan.
Det blev så fel.

Jag förlorade min bästa vän för att jag gjorde fel. Det var jag som sa för mycket och bara gjorde fel. Jag ska försöka att göra det bättre. Jag vill inte vara ifrån dig mer jag saknar dig. Jag saknar allt du gör och allt du säger. Jag saknar din vänskap och ditt sätt att trösta. Du är en så bra människa. Du gav mig så mycker glädje.
Det blev så fel. Men jag ska göra det bra igen.

No comments: