Saturday, December 22

Snodd av Püdel

hur ball är jag på en skala från 1-10?

STEG 1

Skostorlek: 35
Civilstatus: Fri
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Kär?: Nej.

STEG 2
Skor som du bar idag: Rosa Converse
Dina svagheter: Jag talar utan att tänka först
Rädsla: För många.
Målsättning: Att allt fungerar som det ska..

STEG 3
Första tanken då du vaknar: Somna om NU!!?!?!
innan du somnar: Soooov sooov soo´v

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola:D
McDonalds eller Burger King: Måste väl säga Mcdonalds..
Adidas eller Nike: Spelar ingen roll.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Gillar inget av dom
Choklad eller vanilj: CHOKLAD!!!!!!

STEG 5
Svär du? Fan heller.
Sjunger du? Oftast.. men det låter ju inte så bra..:P
Duschar du varje dag? Ja
Röker du? Tyvärr.
Gillar du skolan? ... Jag går inte i skolan
Tror du på dig själv? Ja. vem ska man annsr tro på.?
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, oftast

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Japp
Rökt? Ja
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli? Jag HATAR müsli
Ätit sushi? USCH!
Stått på scen? Nej
Skejtat: Nej.
Bakat? JA, pepparkakor:D
Stulit något? Ja.. När jag va liten.. :/

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull? Ja för många gånger.
Blivit kallad hora? Ja .
Blivit nerslagen? Nej .

STEG 8
I framtiden:
Namn på barn? Dilana och Balian
Hur vill du dö?: Aldrig?
Vad vill du bli när du blir gammal? Rockmormor:P:)

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Kanske min lillebror.
Antal CD-skivor du äger: För många.
Antal piercings: med hålen i öronen: Ja enligt püdel räknas inte öronen.. så NOLL!
Antal tatueringar: Inga.
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Ingen.. men har varit med på lokal tv:P
Antal saker jag ångrar: Jag ångrar ingenting.

No comments: