Monday, October 22

Snark..

Jag borde sova nu men jag kan inte är inte trött.. Jag har jobbat 15.45-22.45 idag man borde iaf känna sig lite sliten men inte det.

Jag ska göra ett försök att ta mig till skolan imorgon. men det är inte så farligt 9.30-13.00 med en timmas lunch. Man överlever lätt. Matte är ju något jag måste göra klart.

Jag kanske ska berätta lite om helgen?
Jag träffade Annette men som jag måste lära mig att kalla Nemie det är hennes snart nya namn. Kommer att bli en aning svårt men man måste. Vi gick till Harry B James det va inte så kul men det funkade. Jag kännde ju iungen där och det var svårt att snacka. Jag visste inte vad jag skulle säga. Men det var jättekul att jag träffade min kära Kid Skrollan. Hon gick ganska tidigt för att hennes blivande man skulle jobba så han skulle hem och sova. Jag var inte ute så sent heller skulle ju jobba dagen efter. Det blev lite knas när jag skulle hem missade sisste tåget så jag fick åka hem till min pappa inga problem med det men jag satt nära dörren så jag höll p att frysa till döds när dörrarna öppnades. Så när jag vaknade på morgonen hade jag frossa.. Så jag fick sjukskriva mig.
Men idag (söndag) har jag jobbat, det gick bra. Det är ganska kul om jag ska vara ärlig. Jag trivs och har kul med mina medarbetare. Det blir bara bättre och bättre. =)

No comments: