Thursday, October 11

Idag/igår..:S

Var och kolla på när min Püdel sjöng sin aldeles egenskriva låt men Stajn som körade.:D Det var mycket vackert och jag är så stolt:D

Men innan jag hamnade på Rytmus träffade jag Beckabus och hämtade mat på Donken. Det blev en hel del mat.. Püdel och Stajn blev glada. Sen kom Emelie det var mycket kul:)
Sen när Hannah (püdel) skulle repa så drog hon och pianisten som jag tror hette Adam? nått musik skämt alla garvade utom jag Emelie och Beckabus för vi fattade ingenting.. Då kände man sig lite dum.. Så hade dom en vägg men massa kända namn men jag kände bara igen 3 av typ 20.. Fatta att man var lite oanmälbildad..:O
Men men jag lyckades i alla falla ta studenten:P=)

1 comment:

Hannah said...

Jag var verkligen sjuuukt bra ^^ HAHA

älskar dig min püdel!