Tuesday, August 21

Jagkanintekommapåenrubrik.

Jag har inte bloggat på ett tag vilken kanske inte gör nått det verkar inte som om det är så många som läser mig blogg. Kanske för att det är almänt ointeressant.

Jag tog ju studenten i år.. Men jag har ingen aning om var jag vill göra med mitt liv. Jag gick artist linjen men jag vet inte om det är något jag vill göra. Visst teater är kul och det är nått jag brinner för.. Men hur mycket jobb finns det innom teater..? Hur stor risk är det att man blir känd eller över huve taget får ett jobb? Jag har ett jobb nu men det är inget jag vill hålla på med hela mit liv. Jag vill plugga mer men jag vet inte vad.. Det finns så mycket att välja mellan jag vill inte välja fel. Det är många som tycker att jag borde jobba med barn.. Men kommer jag att palla det?:O Jag har inte så starkt tålamod.
Det jag skulle vilja göra är att öppna nått eget men vad fan kan jag om ekonomi? (INGET)! Jag är sämst på matte och jag kan absolut inte hålla i pengar.

Jag vill be Hanna om förlåtelse för att jag glömde att ringa i Måndags. FÖRLÅT!!

Jag har inte träffat Jennifer på hela sommaren och när vi bestämmer saker så blir det aldrig av.. Vi båda jobbar väldigt mycket men det är igentligen inte ursäkt. Jag saknar henne så mycket och jag hoppas att vi gör något snart. Det känn så tomt utan henne. Vi lovade varandra att vi inte skulle glida isär efter studenten men det känns som om att det är det som håller på att hända. Det känns så läskigt så overkligt och så fel. Jag vill inte att vår vänskap ska försvinna vi har gått igenom så mycket tillsammans.. Hon har hjälp mig igenom svåra stunder och jag hoppas att jag har hjälpt henne. Det vore så fel om allt bara försvann.

No comments: