Tuesday, May 22

Suck..

Jahåp.. Då får man va hemma imorgon oxå. Har fått blåsor i munnen så jag har inte kunnat käka sen i fredags. Min kropp är aldeles svag och jag känner mig illamående, inte bra.

Ja, men är man hemma så kan man ju plugga, finns inte så mycket annat att göra. Det är lixom lite segt om dagarna. Men det är ju bra då får man saker gjorda.

Det är lite sent nu men jag måste fan ha nått att äta jag håller på att hungra sönder. Jag funkar på om potatismos kan funka.. Fast det är ju varmt men om man låter det svalna lite.. då kanske det funkar.. hmm.. MAAAAT MMM! Fan man kännder att magen kurras som homer simpsons:P HAHA fläsket bara svallar lixom:P HAHAHAHA... Det är iaf bra att man kan skratta åt det.

Och snart bär det av på en kryssning ska bli så jävla najs^^ Längtar som fan. =) Man har iaf lite bra saker att se fram emot:)

No comments: