Monday, April 9

En dag med en Hannah

Vi bestämde oss att åka med Micke till Karlskoga för att hämta Jossan och Mattis. Vi såg under hela resan 26 roadkills. Woohooo rekord:)
Sen på kvällen när vi kom hem eller aaah vid nyss? såg vi att det brann på kvarnbacken. AAAH SHIT! SÅ jag kuta in till mamma och Mickes sovrum och visk-skrek "Det brinner på kvarnbacken, ring brandkåren".. Micke ringer och han jag och Hannah står på balkongen och ser massa rök. Sen när Micke går säger Hannah det mest ofattbara:O

Hannah- När jag blir stor ska jag gifta mig med en brandman, ja.
Jenny - HAHAHAHA
Hannah- Jag kom på en sak, det enda sättet att få en brandman att se en, är att tända eld på sig själv.
Jenny- HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA (ca 20 min)
Hannah- Det är sant. Kan du komma på nått annat sätt eller?
Jenny- Typ tända eld på sitt hus?
Hannah och Jenny - HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHHAHAHHAHAH (ca 30 min)
-slut-

Hannah's filosofi:
En sak jag tänk på ett tag nu är mitt framtida giftermål, saken är den att jag aldrig kommer att få gifta mig (vilket är sorgligt i sig, det mest sorliga är personerna jag vill gifta mig med).
Jag har kommit fram till att det finns tre män i mitt liv jag kan tänka mig gifta mig med.

- En brandman: ja, läs historien ovan.
- Paulo Nutini: Dels måste jag åka och leta upp honom i USA och dels så måste jag lära mig skottlänskdialekt för jag fattar fan inte vad har säger. Tusan också, än så länge är jag körd.
- Nuno Bettencourt: För det första måste jag ringa Dexter så han kan bygga mig en tidsmaskin för jag måste gifta mig med honom på 80-talet. När jag väl är där måste jag ta mig in på inspelningen av "more than words"-videon för det är i den jag ska gifta mig.

JAG ÄR DÖMD TILL ATT LEVA SOM FRAN FINE! jag kommer ALDRIG gifta mig :'(
(Do'h, kom just på att även Fran får gifta sig.)

No comments: