Friday, February 23

Hos niklas

Just nu sitter jag hos Niklas. Han är själv ute på krogen med några jag inte gillar så jag hade ingen lust att följa med. Pontus har gått in på sitt rum och sover? Och jag sitter vid datan.
Jag har precis spelat sims.. Jag älskar sims men det är ingen utmaning längre. Attans det som var så kul. Det kanske är bra att jag har sims hos Niklas för att annars hade jag nog spelat det hela tiden.

Jag har börjar på fysisk teater och alla andra har hållt på med ett manus i typ ett halvår så jag har mycket att hinna i kapp. Men det ska nog gå bra. Bara om jag inte hade så svårt att komma ihåg replikerna:O Men det löööövser sig:P men jag vet ju inte vilken roll jag har så jag vet lxom inte riktigt vad jag ska öva på.. Hmm aja.

Sigge (samhällskunskaps läraren) sa att jag och Sandra ska ha nån föreläsning för ett gäng gamla gubbar angående vår resa till Tallin. Vi ska typ snacka om hur det va där och det vi såg. Det va nått om välgörenhet. Det låter bra jag har inget imot att ta extra grejer. Det ser bra ut på ett CV:P Men jag kanske tar på mig lite för mycket ansvar. Det känns som om jag stressar för mycket för att hinna med allt. Men det kanske är bra då tänker jag inte så mycket på annat.

Hadetbrahej

No comments: