Monday, November 13

Lillebror

Just nu sitter jag och tittar på en bild på min lillebror. Han heter Jens och är 16 år gammal. Det är så otroligt svårt att se hur åren har rusat fram. Jag har nästan inga minnen från när vi var små. Det känns så konstigt han är ju min bror och vi har varit med varandra i vad ska man säga ca 15 år. Jag har kommer bara ihåg saker som mamma har berättat det är allt.
Men när jag tänker efter så spelar det förflutna ingen roll. Det är det som händer nu som räknar. Och just nu är min bror den mest värdefulla personen i mitt liv. Han är en person som alltid finns vid min sida och hjälper mig genom svåra stunder. Jag vet att han aldrig kommer att svika mig och att vi alltid kommer att ha varandra. Det är det som räknas just nu.

Tack för mig ha det bra hej // Bignenny

No comments: